Αντίγραφα από τον Ιατρικό Φάκελο
Για την έκδοση οποιουδήποτε επικυρωμένου αντιγράφου μέρους ή του συνόλου του Ιατρικού Φακέλου Εσωτερικής Νοσηλείας θα πρέπει να ακολουθείται η εξής διαδικασία:
- Υποβολή σχετικής αίτησης στη Γραμματεία Πρωτοκόλλου του Νοσοκομείου και έκδοση Αριθμού Πρωτοκόλλου αίτησης. Είναι πολύ χρήσιμο στην αίτηση να αναφέρετε και τον αριθμό μητρώου σας που αναγράφεται σε όποιο έγγραφο έχετε πάρει από το νοσοκομείο (π.χ. εξιτήριο).
- Στην περίπτωση έκδοσης πιστοποιητικού θα πρέπει στην αίτηση να αναγράφεται η αιτία χρήσης του.
- Για την ενημέρωση έκδοσης των βεβαιώσεων, αντιγράφων ή πιστοποιητικών που έχετε αιτηθεί, καλείτε στο 210 5831033 αναφέροντας τον Αριθμό Πρωτοκόλλου της αίτησης.
- Οποιοδήποτε απεικονιστικό υλικό (π.χ. ακτινογραφίες) δεσμεύεστε να επιστρέφεται στον Ιατρικό Φάκελο μετά την έκδοση του αντιγράφου στην περίπτωση των εσωτερικών ασθενών.
Για περαιτέρω πληροφορίες: 210 5831033
Εφημερίες
ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΘΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΡΧΕΣΘΕ ΣΤΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΖΟΥΝ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ. ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΤΑΧΥΤΕΡΗ ΠΑΡΟΧΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΓΚΗ
Διαδικασία Εξέτασης στα Επείγοντα
- Προσέρχεσθε στο χώρο της Υποδοχής των ΤΕΠ
- Δίνετε τα στοιχεία σας και πληροφορείτε για τα συμπτώματά σας τον αρμόδιο νοσηλευτή ή γιατρό αξιολόγησης περιστατικών (triage).
- Ο γιατρός ή ο νοσηλευτής (ομάδα triage) χαρακτηρίζει τη βαρύτητα του περιστατικού και σας ιεραρχεί στη λίστα αναμονής ή σας προωθεί στο σχετικό εξεταστήριο.
- Συνοδός σας ή εσείς (αν η κατάστασή σας το επιτρέπει) παραδίδετε το ασφαλιστικό σας βιβλιάριο(Δημόσιο, ΟΓΑ και Απορίας δεν καταβάλουν αντίτιμο) και δίνετε τις απαιτούμενες πληροφορίες στο Γραφείο Κίνησης των ΤΕΠ που βρίσκεται στην Υποδοχή των ΤΕΠ, δίπλα από το σημείο αξιολόγησης.
- Όταν κληθείτε από τον υπεύθυνο διαλογής των περιστατικών εισέρχεστε στο χώρο του συντονισμού και των εξεταστηρίων, όπου εξετάζεστε από το ιατρό και σας παρέχεται η προσήκουσα φροντίδα. Αν το κρίνει ο γιατρός που σας εξετάζει συντάσσει εισιτήριο εισαγωγής σε κλινική και γίνεται η μεταφορά σας. Μπορεί επίσης να μεταφερθείτε κατά περίπτωση στην Μονάδα Βραχείας Νοσηλείας για ολιγόωρη ιατρονοσηλευτική φροντίδα αν αυτό κριθεί από τους ιατρούς πριν σας δοθεί η άδεια να αποχωρήσετε από το Νοσοκομείο.
- Αν μετά την εξέτασή σας στα ΤΕΠ δεν χρήζετε περαιτέρω παραμονής στο Νοσοκομείο μπορείτε να αποχωρήσετε αφού πρώτα καταβάλετε βάσει του ασφαλιστικού σας ταμείου το ποσό που αναλογεί στις εξετάσεις στις οποίες υποβληθήκατε.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΘΕ ΠΙΣΤΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΤΩΝ ΤΕΠ
Βεβαιώσεις για αντίγραφα ιστορικού από εξέταση στα ΤΕΠ παραδίδονται κατόπιν σχετικής αίτησης στο κεντρικό Πρωτόκολλο του Νοσοκομείου.
Τηλέφωνα Επικοινωνίας
Υποδοχή Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών: 210 5831700
Χώρος Συντονισμού: 210 5831725
Επισκεπτήριο
Κλινικές για μήνες με θερινή ώρα
Όλες τις μέρες της εβδομάδας: 18:00 – 20:00
Σαββατοκύριακο/Αργίες: 11:00-13:00 & 18:00 – 20:00
Κλινικές για μήνες με χειμερινή ώρα
Όλες τις μέρες της εβδομάδας: 17:30 – 19:30
Σαββατοκύριακο/Αργίες: 11:00-13:00 & 17:30 – 19:30
Β ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ
Δευτέρα - Παρασκευή: 11:00-12:00 & 17:00-20:00
Σαββατοκύριακα/Αργίες: 11:00-13:00 & 17:00-20:00
Β ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΜΕΘ)
Όλες τις μέρες της εβδομάδας:14:30-15:00 (ενημέρωση από ιατρούς) & 15:00-15:30 (επισκεπτήριο)
ΜΟΝΑΔΑ ΕΜΦΡΑΓΜΑΤΩΝ (Β ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ)
Δευτέρα-Παρασκευή: 18:00-18:30
Σαββατοκύριακα/Αργίες 12:30-13:00 & 18:00-18:30
ΑΓΓΕΙΟ-ΘΩΡΑΚΟ-ΚΑΡΔΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΑΝΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ
Όλες τις μέρες της εβδομάδας: 12:00-12:30 & 18:00-18:30
ΜΟΝΑΔΑ ΛΟΙΜΩΞΕΩΝ (Δ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ)
Όλες τις μέρες της εβδομάδας:14:30-15:00 & 18:30-19:00
ΜΟΝΑΔΑ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ ΝΕΟΓΝΩΝ (Γ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ)
Όλες τις μέρες της εβδομάδας: 18:30-19:00
- Η περαιτέρω παραμονή συνοδών ή η προσωρινή έξοδος του ασθενή προϋποθέτει ειδική άδεια γιατρού κατόπιν αιτήματος στη γενική προϊσταμένη της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας, και της ασφάλειας του νοσοκομείου.
- Δεν επιτρέπεται το κάπνισμα σε κανέναν χώρο εντός του Νοσοκομείου (συμπεριλαμβανομένου του κυλικείου)
- Η απενεργοποίηση των κινητών τηλεφώνων εντός των χώρων του νοσοκομείου συμβάλει στην ασφαλή λειτουργία των ιατρικών ηλεκτρικών συσκευών αλλά και στη διασφάλιση ησυχίας στο χώρο.
- Παράπονα ή προβλήματα μπορείτε να απευθύνετε - εκτός από την προϊσταμένη της κλινικής- στο Γραφείο Υποδοχής που βρίσκεται στην κεντρική είσοδο ή/και στο Γραφείο Επικοινωνίας με τον Πολίτη (βρίσκεται μεταξύ Γραφείου Υποδοχής και Εξωτερικών Ιατρείων στο Ισόγειο του Νοσοκομείου) κατά τις πρωινές ώρες.
Η κατανόησή σας και η συνεργασία σας βοηθούν στην εξασφάλιση ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στο Νοσοκομείο.
Για την ασφάλεια του δικού σας ασθενή
- Ακολουθείτε τις οδηγίες της Προϊσταμένης
- Μην παρευρίσκεστε πολλά άτομα μέσα στους νοσηλευτικούς θαλάμους
- Μην χρησιμοποιείτε τις τουαλέτες των ασθενών
- Χρησιμοποιείτε αλκοολούχο αντισηπτικό που βρίσκεται στο κρεβάτι του ασθενή σας ή πλένετε συχνά τα χέρια σας με σαπούνι και νερό
- Τηρείτε τα μέτρα προφύλαξης που σας προτείνονται (μάσκα, γάντια, ρόμπα κλπ)
- Συγγενείς που επιθυμούν να ενημερωθούν για την πορεία της υγείας των ασθενών τους μπορούν να προσέρχονται καθημερινά την ώρα που θα καθορίσει ο Διευθυντής και ο Προϊστάμενος της Κλινικής
Η άδεια παραμονής συνοδού χορηγείται μόνο σε ειδικές περιπτώσεις και την υπογράφει ο / η Προϊστάμενος. Στη συνέχεια προσκομίζεται στον Υπεύθυνο Ασφαλείας ο οποίος σας παραδίδει μια καρτέλα που πρέπει να φοράτε σε εμφανές σημείο
Η άδεια εξόδου ασθενούς προϋποθέτει ειδική άδεια ιατρού, κατόπιν αιτήματος, στην προϊσταμένη και ενημέρωση του Υπευθύνου Ασφαλείας του Νοσοκομείου
Για τη μετάβαση στο Τμήμα που επιθυμείτε, ακολουθήστε την αντίστοιχη έγχρωμη γραμμή του δαπέδου όπως αναγράφεται αναλυτικά στην υποδοχή
Χρησιμοποιείστε αποκλειστικά τους ανελκυστήρες κοινού για τις μετακινήσεις σας
Απαγορεύεται το κάπνισμα σε όλους τους χώρους εντός νοσοκομείου (ούτε εντός του κυλικείου). Εκτός του νοσοκομείου (πχ αυλή κυλικείου – εξωτερικά της εισόδου) υπάρχουν χώροι με σταχτοδοχεία.
Παράκληση για την απενεργοποίηση των κινητών τηλεφώνων εντός ιατρείων, κλινικών και εργαστηρίων του νοσοκομείου, για λόγους προστασίας ιατρικών συσκευών αλλά και για λόγους ησυχίας
Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή παράπονο μπορείτε να απευθυνθείτε στους υπευθύνους του Γραφείου Υποδοχής καθώς και στο Τμήμα Επικοινωνίας με τον Πολίτη (μεταξύ Υποδοχής και Εξωτερικών Ιατρείων)
H πρόσβαση στους χώρους στάθμευσης εντός του νοσοκομείου δεν επιτρέπεται εκτός εξαιρέσεων και υπό την καθοδήγηση και τήρηση των οδηγιών των υπαλλήλων της ασφάλειας.
Ώρες Λειτουργίας Εξωτερικών Ιατρείων
Ραντεβού
Από τις 24 Ιανουαρίου 2008 το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο "ΑΤΤΙΚΟΝ" εντάσσεται στην υπηρεσία Φωνητικής Πύλης του ΟΤΕ "Γραμμή για την Υγεία - 1535". Για να εξετασθείτε στα Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου ως εξωτερικός ασθενής θα πρέπει να καλέσετε το «1535» που λειτουργεί 24 ώρες επί 7 ημέρες την εβδομάδα.
Τα ραντεβού των ειδικών ιατρείων, κλείνονται απευθείας σε αυτά και σε δικό τους τηλεφωνικό αριθμό.
Για πληροφορίες σχετικά με τα ραντεβού (όχι κλείσιμο ραντεβού) 210 5831999.
- Β’ Εργαστήριο Ακτινολογίας (ακτινογραφίες, υπέρηχοι, αξονικές τομογραφίες, μαγνητικές τομογραφίες, μαστογραφίες, παρακεντήσεις) 210 5831800
- Πυρηνική Ιατρική (σπινθηρογραφήματα) 210 5831780 (ώρες 10:00 έως 13:00)
- Ακτινοθεραπεία 210 5831860
Εξιτήρια
Τα εξιτήρια εκδίδονται έως τις 14:00. Οι ασθενείς ή οι συνοδοί τους αφού φροντίσουν για στρογγυλή σφραγίδα στο χειρόγραφο εξιτήριο του γιατρού, θα πρέπει να εξοφλήσουν στο Λογιστήριο Ασθενών το κόστος των ιατρικών πράξεων που έλαβαν χώρα ανάλογα και με το ασφαλιστικό ταμείο το οποίο διαθέτουν.
Απαλλάσσονται από πάσης φύσεως χρεώσεις οι κάτοχοι Ευρωπαϊκής Κάρτας και οι πολιτικοί πρόσφυγες.
Ραντεβού στο 1535
Για τη γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας στη ρύθμιση ραντεβού στα Εξωτερικά Ιατρεία μέσω της φωνητικής πύλης του ΟΤΕ 1535, παρατίθεται σύνδεσμος των ιατρείων και των κωδικών όπως αυτά αναγγέλονται.
Δικαιώματα και Υποχρεώσεις Ασθενή
βλπ και ενότητα "Ενημερωτικά έντυπα"
ΓΕΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
- Κάθε ένας έχει το δικαίωμα της διαφύλαξης της προστασίας του ως προσώπου, την αυτονομία, την μη άσκηση πίεσης, τη μη πρόκληση βλάβης.
- Κάθε ένας έχει το δικαίωμα στη φυσική και ψυχική ακεραιότητα.
- Κάθε ένας έχει το δικαίωμα του σεβασμού της ιδιωτικής του ζωής.
- Κάθε ένας έχει το δικαίωμα του σεβασμού και της αναγνώρισης σε αυτόν, των θρησκευτικών και ιδεολογικών του πεποιθήσεων.
ΦΡΟΝΤΙΔΑ - ΘΕΡΑΠΕΙΑ
- Ο ασθενής έχει το δικαίωμα προσεγγίσεως στις υπηρεσίες του νοσοκομείου, που είναι πλέον κατάλληλες για την φύση της ασθένειάς του.
- Ο ασθενής έχει το δικαίωμα παροχής της φροντίδας σε αυτόν με οφειλόμενο σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπειά του. Αυτή η φροντίδα περιλαμβάνει όχι μόνο την εν γένει άσκηση της ιατρικής και της νοσηλευτικής, αλλά και τις παραϊατρικές υπηρεσίες, την κατάλληλη διαμονή, την κατάλληλη μεταχείριση και την αποτελεσματική διοικητική και τεχνική εξυπηρέτηση.
- Ο ασθενής έχει δικαίωμα να μην υφίσταται άσκοπες διαγνωστικέ εξετάσεις και θεραπευτικές αγωγές, που συνεπάγονται περιττή ταλαιπωρία και περιττά έξοδα
ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ
- Ο ασθενής δικαιούται να ζητήσει να πληροφορηθεί ό,τι αφορά την πραγματική κατάσταση της υγείας του, τη σημασία των διαγνωστικών εξετάσεων και της θεραπευτικής αγωγής στις οποίες θα υποβληθεί.
- Το συμφέρον του ασθενούς είναι καθοριστικό και εξαρτάται από την πληρότητα και την ακρίβεια των πληροφοριών που του δίνονται. Η πληροφόρηση του ασθενούς πρέπει να του επιτρέψει να σχηματίσει πλήρη εικόνα των ιατρικών, κοινωνικών και οικονομικών παραμέτρων της κατάστασής του και να λαμβάνει αποφάσεις ο ίδιος ή να μετέχει στη λήψη αποφάσεων που είναι δυνατόν να προδικάσουν τη μετέπειτα ζωή του.
- Οι συγγενείς του ασθενούς δικαιούνται να ενημερώνονται για την πραγματική κατάσταση της υγείας του εφόσον δεν υπάρχει αντίθετη γραπτή εντολή από τον ίδιο
ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ - ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ
- Ο ασθενής έχει το δικαίωμα να συγκατατεθεί ή να αρνηθεί κάθε διαγνωστική ή θεραπευτική πράξη που πρόκειται να διενεργηθεί σε αυτόν. Σε περίπτωση ασθενούς με μερική ή πλήρη διανοητική ανικανότητα, η άσκηση αυτού του δικαιώματος γίνεται από το πρόσωπο που κατά νόμο ενεργεί για λογαριασμό του.
ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
- Ο ασθενής έχει δικαίωμα στο μέτρο και στις πραγματικές συνθήκες που είναι δυνατόν, προστασίας της ιδιωτικής του ζωής. Ο απόρρητος χαρακτήρας των πληροφοριών και του περιεχομένου των εγγράφων που τον αφορούν, του φακέλου των ιατρικών σημειώσεων και ευρημάτων πρέπει να είναι εγγυημένος.
- Ο ασθενής έχει το δικαίωμα του απορρήτου όλων των πληροφοριών που περιέχει ο ιατρικός φάκελός του, καθώς και εκείνων που συγκεντρώθηκαν προφορικά με οποιοδήποτε τρόπο
ΕΡΕΥΝΑ
- Ο ασθενής ή ο εκπρόσωπός του, έχει το δικαίωμα να πληροφορηθεί πλήρως και εκ των προτέρων, για τους κινδύνους που ενδέχεται να παρουσιασθούν ή να προκύψουν με αφορμή την εφαρμογή σε αυτόν ασύνηθων ή πειραματικών διαγνωστικών και θεραπευτικών πράξεων. Η εφαρμογή των πράξεων αυτών στον ασθενή λαμβάνει χώρα μόνο ύστερα από συγκεκριμένη έγγραφη συγκατάθεση του ιδίου. Η συγκατάθεση αυτή μπορεί να ανακληθεί από τον ασθενή ανά πάσα στιγμή.
- Ο ασθενής πρέπει να αισθάνεται τελείως ελεύθερος στην απόφασή του να δεχθεί ή να απορρίψει, κάθε συνεργασία του με σκοπό την έρευνα ή την εκπαίδευση. Η συγκατάθεσή του για τυχόν συμμετοχή του, είναι δικαίωμά του και μπορεί να ανακληθεί ανά πάσα στιγμή.
- Ο ασθενής έχει το δικαίωμα να μην υποβάλλεται σε φαρμακευτικές και επεμβατικές κλινικές δοκιμές χωρίς προηγούμενη πλήρη ενημέρωση του για τους κινδύνους που διατρέχει, τις εναλλακτικές θεραπευτικές μεθόδους και χωρίς την έγγραφη συγκατάθεσή του
Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας
ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΣΘΕΝΩΝ
ΠΑΡΟΧΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
- Ο ασθενής οφείλει να παρέχει ακριβείς και σαφείς πληροφορίες σχετικά με τα ενοχλήματα, την ασθένειά του, τα φάρμακα που παίρνει και οτιδήποτε άλλο αφορά στη υγεία του.
- Ο ασθενής αναφέρει στο ιατρονοσηλευτικό προσωπικό κάθε αλλαγή ή ενόχλημα που έχει σχέση με την κατάσταση της υγείας του.
ΑΡΝΗΣΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
- Ο ασθενής είναι υπεύθυνος για ό, τι θα συμβεί, αν δεν ακολουθήσει τις οδηγίες του ιατρονοσηλευτικού προσωπικού ή αν αρνηθεί τη θεραπεία.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ
- Ο ασθενής είναι υποχρεωμένος να είναι συνεπής στις προγραμματισμένες επισκέψεις του στο νοσοκομείο για εξέταση ή νοσηλεία. Σε περίπτωση που πρόκειται να καθυστερήσει ή δεν μπορεί να έλθει, πρέπει να ειδοποιήσει τη γραμματεία του Νοσοκομείου.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
- Ο ασθενής οφείλει να ακολουθεί τις οδηγίες του ιατρονοσηλευτικού προσωπικού και να σέβεται τους κανόνες λειτουργίας του νοσοκομείου, να συμπεριφέρεται με ευγένεια, να σέβεται τα δικαιώματα και την ιδιοκτησία των άλλων, καθώς και την περιουσία του Νοσοκομείου (χώροι και εξοπλισμός).
Οι οδηγίες προς τους ασθενείς είναι σύμφωνες με τις αποφάσεις της Διοίκησης και έχουν σκοπό:
- Την προστασία και προαγωγή της υγείας
- Την καλύτερη ποιοτικά διαμονή στο Νοσοκομείο
- Τη συντόμευση του χρόνου νοσηλείας
Στους ασθενείς επισημαίνεται:
- Να προσέρχονται με τα εντελώς απαραίτητα είδη ένδυσης και να αποφεύγονται αντικείμενα αξίας.
- Σε περίπτωση που υπάρχουν τιμαλφή , χρήματα ή άλλα προσωπικά είδη για φύλαξη, τότε συνιστάται η παράδοσή τους στη Προϊσταμένη του τμήματος η οποία θα φροντίσει για την παράδοσή τους προς φύλαξη.
- Να μην απομακρύνονται από το χώρο ιατρικής εξέτασης ή από το δωμάτιό τους χωρίς να ενημερώσουν ένα/μία νοσηλευτή/τρια του τμήματος. Η αδικαιολόγητη απουσία δημιουργεί προβλήματα στην επίσκεψη των γιατρών, στη διενέργεια των εξετάσεων και στην εκτέλεση κάθε φροντίδας υγείας.
- Μετά την άφιξή τους και κατά τη λήψη του ιστορικού να ενημερώνουν το γιατρό ή τον νοσηλευτή για τα φάρμακα που παίρνουν και στη συνέχεια να τα παραδίδουν στους συνοδούς τους ή στον νοσηλευτή τους για φύλαξη.
- Να μην καταναλώνουν φαγητά και άλλα είδη διατροφής εκτός αυτών που υποδεικνύει το Νοσοκομείο γιατί δημιουργούνται προβλήματα στη σωστή διάγνωση και θεραπεία.
- Να συμβάλουν στην εξασφάλιση ενός ήσυχου περιβάλλοντος για τους νοσηλευόμενους.
- Να θέτουν εκτός λειτουργίας φορητά τηλέφωνα κατά την παραμονή τους στο Νοσοκομείο.